Samen met Ingrid van Roosmalen is Ingrid Pfrommer (r) dagelijks bezig met marketing en service design om de bedrijfsvoering van bedrijven te verbeteren. Dat doen zij al enige jaren met hun consultancybedrijf DailyGrey.
Maar zij zochten ook naar een weg om eens een tastbaar product te ontwikkelen. Dat vonden ze na vele gesprekken over wat mensen bezighoudt in MemoryLine, want herinneringen houden mensen bezig.
MemoryLine is in februari dit jaar gelanceerd. Het is een feestelijke slinger waar mensen zelf hun foto’s, afbeeldingen of tekeningen aan kunnen toevoegen.
Ingrid Pfrommer komt vertellen over haar zoektocht als zzp’er naar een inkomen met dit product. Dat verhaal gaat dan wel over het ontstaan van MemoryLine en die zoektocht, tegelijk zoekt Ingrid ook naar meningen van het publiek over de gemaakte keuzes.
Zo werd haar bijdrage een soort ‘Dare To Share’-sessie, waarin iedereen was uitgenodigd zijn kennis te delen op het gebied van productontwikkeling, marketing en strategie.